Textile HORECA

Servicii de igienizare și închiriere

Care e primul lucru la care se uită clientii dvs.? Nu este oare starea lenjeriei și a prosoapelor?

Dacă acestea nu sunt satisfăcătoare, decorul nu mai contează, iar clientul cu siguranță nu mai revine!

Vă oferim soluții de închiriere, igienizare și întreținere a textilelor cu uz general (TUG) pentru hoteluri, restaurante și SPA-uri cu standarde de bază, ridicate și de lux. Scăpați de corvoada investiției inițiale, de textilele pierdute sau furate, stocuri inutile și lipsa datelor.

linen

Lenjerie de pat

towels

Prosoape

bath robe

Halate de baie

table linen

Fete de masa

După stabilirea calității, a dimensiunilor și a cantităților necesare dvs., achiziționăm textilele. Prima livrare a textilelor este setată în urma semnării contractului. Lenjeriile murdare sunt apoi colectate și încep să fie rulate în cadrul serviciului Kromatic. Când devin uzate, acestea sunt înlocuite gratuit de Kromatic.

Sistem unic în România: textilele sunt urmărite cu ajutorul microcipurilor bazate pe radio frecvență. Astfel, aveți acces în orice moment la rapoarte importante pentru orice manager, precum: inventar, locație, număr de spălări sau uzura textilelor. De asemenea, în cazul hotelurilor de mari dimensiuni, sistemul de Securitate KTS Security Port va asigura monitorizarea și posibilitatea recuperării textilelor care părăsesc zona securizată. Astfel, un hotel de mărime medie poate salva până la 20.000 euro într-un singur an!

hotel textiles laundry services

 

Avantajele sistemului Kromatic

Consultanță specializată pentru dvs.:

  • Punem mare preț pe fiecare client – Vă punem la dispoziție experiența noastră de peste 20 de ani.
  • Vă suntem alături în găsirea soluțiilor optime pentru locația dvs, pentru a evita riscuri multiple (stocuri inutile, investiții și deșeuri premature, textile furate, etc.) și a vă asigura de clienți fericiți.

Kromatic Tracking System – Setarea datelor clientului, timp economisit:

  • Fiecare articol textil va fi dotat cu un microcip RFID și encodat cu date specifice dvs.
  • Citirea cipurilor la intrarea și ieșirea din spălătorie generează rapoarte importante pentru dvs., asigură trasabilitatea și vă asigură că veți primi mereu textilele dvs, fără încurcări cu alți clienți.
  • Angajații dvs. nu mai trebuie să piardă timp cu numărarea textilelor la predarea/primirea lor sau pentru inventariere. Aceasta este făcută automat, iar detaliile sunt la un click distanță, pe platforma online KTS.

Prima livrare a lenjeriei:

  • Lenjeria și prosoapele vă sunt livrate în calitatea și cantitatea stabilită, la data agreată.

Stocuri și Producție:

  • Avem propria capacitate de producție pentru lenjerie și uniforme de lucru și un depozit generos. Astfel, putem reacționa rapid la cerințele suplimentare ale clientului.
  • Managementul textilelor în depozit este extrem de eficient, fiind bazat pe tehnologia RFID.

Serviciul logistic:

  • Serviciul logistic cu management special al flotei este la dispoziția clienților pe extinse zone teritoriale.
  • Toate autoturismele sunt dotate cu GPS (RTLS – Sistem de localizare în timp real).
  • Rutele sunt optimizate cu ajutorul unui software special.

Igienizare, finisare și manipulare la nivel profesional:

  • Recepția și Livrarea sunt coordonate automat de Porțile RFID iar fiecare flux din spălătorie este gestionat cu tehnologia RFID.
  • Tehnologie revoluționară, tuneluri de spălare specializate și mașini de spălat cu bariera de igienă asigură eficiența proceselor și evitarea riscului de biocontaminare.
  • Finisarea lenjeriei și a uniformelor este facută pe linii automatizate de finisaj.

KTS REPORTS – Rapoarte vitale și costuri evitate:

  • Datele colectate la recepție și livrare, informația privind gradul de uzură, inventar sau locația textilelor vă sunt disponibile online în baza unui cont client.
  • Evitați costuri importante: prin montarea unui Sistem de securitate, hotelul dvs. se asigură împotriva furtului de textile ce poate ajunge la € 20.000/an pentru un hotel de mărime medie. Aceste textile pot fi recuperate, iar dvs. aveți informatia centralizată în raportul „Detectări anti-furt”.

 

  • Serviciul clienți Kromatic este prietenos și mereu pregătit să vă ajute.

Fiecare client are un asistent dedicat pentru necesitățile sale.

Prezentare video a sistemului

Aflați cum funcționează sistemul revoluționar de închiriere și întretinere a textilelor si cum generează beneficii pentru afacerea dvs.:

KTS (Sistemul de trasabilitate a textilelor) – Privire de ansamblu

Kromatic Tracking System

Un mediator transparent și de încredere → Aveți acces la aceleași date relevante despre textile ca și spălătoria:

  • Raportare în timp real: inventar, locația textilelor, număr spălări/articol, istoricul activității, etc.
  • Securitate superioară cu protecție împotriva pierderilor de textile → reducerea pierderilor/furturilor
  • Sustainabilitate – un hotel verde are nevoie de o spălătorie verde – prelungim cu până la 30% viața textilelor – acestea nu devin deșeuri premature, consumuri reduse de resurse (-80% consum de apă cu ajutorul tunelului de spălare), etc.

 

Doriți mai multe detalii despre serviciile de închiriere și igienizare a textilelor?

Sunați-ne acum la: +40 368 006 001, sau scrieți-ne pe email și vă răspundem în cel mai scurt timp.

Comentariile sunt închise.