Sales Support.
Descrierea activităților principale pentru postul de Sales Support:
- menține legătura cu colegii din departamentul de vânzări directe la nivel național și asigură suport operațional în activitațile zilnice;
- asigură suport atât în completarea de documente interne precum: oferte de preț, acte adiționale, contracte, cât și în realizarea de analize de rentabilitate;
- susține echipa de vânzări prin realizarea de analize de piață, identificarea de potențiali clienți și pregătirea de rapoarte;
- înregistrează informațiile privind clienții în sistemul informatic intern (CRM);
- asigură controlul contractelor semnate cu clienții companiei și transmite feedback constant echipei și managementului cu privire la acest aspect;
- calculează comisioanele lunare pentru colegii din departamentul de vânzări;
- menține legătura cu departamentul de marketing și asigură suport pentru campaniile derulate la nivel național pentru divizia alocată.
Competențe de bază și experiență necesare:
- abilități bune de comunicare;
- experiență în utilizarea aplicațiilor MS-Office, în special Excel și Power Point, abilități numerice la un nivel bun;
- atenție la detalii, inițiativă și proactivitate;
- abilități de organizare și prioritizare a activităților;
- cunoștințe de limbă engleză și/sau germană.
Beneficii:
- posibilitatea de a lucra într-o companie orientată către mediu, performanță și inovație. În cadrul companiei vei găsi o atmosferă bazată pe apreciere, feedback direct și implicare;
- salariu competitiv;
- tichete de masă în valoare de 40 de lei/zi;
- decont transport;
- abonament medical privat în rețeaua Medlife;
- prime de sărbători (Paște și Crăciun);
- programe de training derulate intern și cu parteneri externi.
Contact: recrutare@salesianer.ro